Brev:
Cykelstol mv.
13. august 2009
Alder:
7 mdr.
Cykelstol mv.
Hej Helen
Hvornår må man tage sit barn med på cykeltur i en cykelstol?
Hvad skal man være opmærksom på i den forbindelse? Jeg går ud fra, man skal købe en lille cykelhjelm til barnet...